انواع دستگاه صافکاری

انواع لوازم صافکاری

تصادف یکی از بدترین اتفاقاتی است که در موقع رانندگی ممکن است هر فردی تجربه کند با این حال بیش از 90 درصد تصادفات جزو تصادفات با صانحه جانی نیست و بیشتر در حد برخوردهای ساده شهری است که در بیشتر موارد نیازمند یک صافکاری کوتاه و یا یک نقاشی جزئی است؛ اما این نکته بسیار مهم است که در صافکاری از کدام یک از انواع دستگاه های صافکاری برای تعمیر اتومبیل استفاده می شود و این دستگاه ها چه تفاوتی با هم دارند. ما در صافکاری مهر آریا در ادامه به معرفی انواع دستگاه صافکاری موجود و تفاوت میان آن ها می پردازیم.

صافکاری مهر آریا یکی از معتبرترین و به روزترین مراکز خدمات صافکاری pdr در تهران است. صافکاری pdr بدون ریختن رنگ 100% تضمینی در سریع ترین زمان در خدمت شما عزیزان می باشد. از دیگر خدمات صافکاری مهر آریا می توان به نقاشی ماشین در تهران اشاره کرد.

معرفی بهترین انواع دستگاه صافکاری موجود در ایران

دستگاه های صافکاری دارای تنوع بسیاری است از دستگاه های صافکاری قدیمی تا مدرن ترین دستگاه ها. در ایران تنوع دستگاه های صافکاری بسیاری زیاد است و ما در ادامه به معرفی بهترین انواع دستگاه صافکاری موجود در ایران می پردازیم و هر کدام را به صورت مختصر می پردازیم و سعی می کنیم آشنایی کوتاهی با بهترین انواع دستگاه صافکاری برای شما ارائه دهیم.

دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی

دستگاه بدون رنگ صافکاری چسبی از جمله دستگاه هایی است که در اتوصافکار برای صافکاری حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه صافکاری بدون رنگ چسبی از جمله دستگاه های تخصصی است که برای ترمیم ترگ خوردگی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای کشنده چکشی، کشنده دو پایه، کشنده دسته فنری، کشنده مشتی، سمبه بادگیری و اسپری مخصوص الکل است. بیشترین کاربرد دستگاه بدون رنگ صافکاری چسبی برای از بین بردن قر شدگی های وسیع هست.

دستگاه صافکاری بدون رنگ اتوماتیک

دستگاه صافکاری بدون رنگ اتوماتیک با استفاده از تشعشات ماکروویوی قرشدگی های بدنه خودرو را از بین می برد. دستگاه صافکاری بدون رنگ اتوماتیک از جمله دستگاه های تخصصی است که مراکز تخصصی صافکاری ماشین بدون رنگ مانند اتوصافکار این دستگاه را دارند و بر حسب میزان قرشدگی خودرو از این دستگاه استفاده می کنند.

صافکاری بی رنگ با دستگاه در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا حتی کمترین صدمه را به بدنه وارد نمی کند و نتیجه کار فوق العاده می شود که یکی از بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ دستگاه اتوماتیک است. طرز استفاده از این دستگاه تنها از عهده مرکز صافکاری بی رنگ حرفه ای برمیاید همچنین برای صافکاری بدنه خودرو خود میتوانید از صافکاری PDR استفاده نمیایید.

برای آشنایی و آموزش جامع صافکاری PDR می توانید مقاله صافکاری PDR چیست را مطالعه نمائید و اجرای کامل یک صافکاری با دستگاه صافکاری PDR را مشاهده نمائد.

معرفی انواع دستگاه صافکاری

دستگاه صافکاری بدون رنگ نقطه زن

یکی دیگر از انواع دستگاه صافکاری موجود در ایران دستگاه صافکاری بدون رنگ نقطه زن است. دستگاه صافکاری بدون رنگ نقطه زن بدون آن که نیاز باشد در قسمت های دوبل برش ایجاد کند تا به بخش آسیب دیده بدنه دسترسی پیدا کند، ساختار بخش آسیب دیده را حفظ می کند و در کوتاهترین زمان کار را انجام می دهد.

نوشته قبلی

صافکاری pdr چیست؟

نوشته بعدی

مزایا دستگاه صافکاری بدون رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری