جدیدترین دستگاه صافکاری

همان طور که میدانید علم و تکنولوژی در عرصه صافکاری نیز قدم برداشته است و تحولات شگفت‌آوری در این عرصه ایجاد کرده است.

روز به روز بر تعداد دستگاه پیشرفته صافکاری افزوده می‌شود و دستگاه‌های جدیدتری به بازار عرضه می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با جدیدترین دستگاه صافکاری اتوماتیک آشنا کنیم و توضیحات جامعی درباره انواع دستگاه صافکاری بدون رنگ به شما ارائه دهیم.

دستگاه صافکاری مغناطیسی مدل FY-Tech

این دستگاه از دیگر وسایل صافکاری بدون رنگ می باشد که با استفاده از امواج می توانند فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه ماشین را رفع کند. همانطور که در توضیحات مشاهده کردید از دستگاه‌های صافکاری برای رفع ایرادات ایجاد شده در بدنه استفاده می شود. تصمیم گیری برای استفاده از هر دستگاه صافکاری خودرو باید با نظر صافکار متخصص انجام شود و تشخیص آن که بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ برای ماشین شما چیست تنها از عهده صافکار متخصص برمی‌آید.

دستگاه بادگیری بدون رنگ صافکاری پلاس تکنو صاف

همانطور که می‌دانید از دستگاه بادگیری صافکاری برای رفع فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه استفاده می شود این دستگاه با ایجاد فشار می تواند به عنوان یک دستگاه صافکاری بیرنگ نیز به شمار می‌رود و برای رفع ایرادات خاصی از بدنه مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه مکنده صافکاری ویگور مدل v5531

دستگاه نیز جز بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ به شمار می رود که می تواند برای رفع قری بدنه و حمل شیشه و نگه داشتن اجسام مسطح مثل تبلت مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگاه شاسی کشی صافکاری نیز مورد استفاده قرار گرفته و با ایجاد نیروی مکندگی می‌تواند فرورفتگی های ایجاد شده در ماشین را برطرف کند. این لوازم صافکاری بدون رنگ می توان برای نصب آینه بغل خودرو نیز استفاده کرد زیرا این دستگاه می‌تواند بار ۸ کیلوگرم را تحمل کند و برای آزادسازی اجسام نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه صافکاری بدنه خودرو لیکوتا مدل ATG-6258

این دستگاه از دیگر دستگاه های صافکاری پیشرفته می باشد که افراد غیر متخصص نیز می‌توانند از این ابزار صافکاری بدون رنگ استفاده کرده و ایرادات بدنه ماشین خود را برطرف کنند.

در این دستگاه صافکاری خودرو، از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده و با یک طراحی خاص و منحصر به فرد می تواند فرورفتگی های موجود در بدنه ماشین را با نیروی قابل تنظیم و استاندارد ترمیم کند. دستگاه جذب جدیدترین دستگاه صافکاری بدون رنگ می باشد که در سایزهای مختلفی در بازار عرضه شده است.

امروزه صافکاری PDR یکی از روش های صافکاری بدنه اتومبیل نیز می باشد .

 

 

نوشته قبلی

لیسه گیری

نوشته بعدی

دیتیلینگ خودرو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری